La Faula PDF

Eldeportedealbacete.es La Faula Image
El libro La Faula en formato PDF. El libro La Faula en formato MOBI. El libro La Faula en formato ePUB. El libro fue escrito en 2004 por el autor Guillem De Torroella. Disfruta leyendo con el sitio web eldeportedealbacete.es.
Edició, notes i estudi de Sara Vicent Santamaria. La faula", composta per Guillem de Torroella (ben probablement en el darrere terç del segle XIV), narra l´aventura de Guillem, un escuder mallorquí que es raptat el matí de sant Joan per una balena i un papagai, els quals el condueixen a una illa delitosa on es troba el recer del reí Artús. Després de dialogar amb el reí i amb Morgana, l´escuder rep la comanda d´explicar ais seus conciutadans tot el que ha vist i sentit durant el vlatge. Escrita en occitá i en francés medievals, aquesta bella obra, plena d´elements folklórics, conté l´al-licient d´haver sigut interpretada políticament, com a crítica ais fets polítics que desembocaren en la reintegrado del Regne de Mallorca a la Corona d´Aragó. En aquest volum es presenta un estudi de conjunt de l´obra que la sitúa en el seu context historie, polític, cultural, económic, social i literari. A mes, se n´ofereix l´edició crítica acompanyada de notes, vocabulari, concordances, i, finalment, una traducció rimada a la llengua actual.
INFORMACIÓN
AUTOR(A) Guillem De Torroella
TAMAÑO DEL ARCHIVO 9,80 MB
NOMBRE DEL ARCHIVO La Faula.pdf
FECHA 2011
DESCARGAR
LEER EN LINEA

Cuál es la diferencia entre fábula y cuento - unCOMO

Esta fábula de Esopo nos enseña la importancia de no codiciar ni centrarse en obtener o usurpar los bienes o logros de otros, ya que ello nos puede hacer perder lo que sí hemos logrado por nosotros mismos. Quizás te interese: "Psicología de la envidia: 5 claves para entenderla" 9. La zorra y las uvas

Origen de las fábulas - Wikipedia, la enciclopedia libre

La faula", composta per Guillem de Torroella (ben probablement en el darrere terç del segle XIV), narra l´aventura de Guillem, un escuder mallorquí que es raptat el matí de sant Joan per una balena i un papagai, els quals el condueixen a una illa delitosa on es troba el recer del reí Artús.

LIBROS RELACIONADOS

Tumores Y Estados Tumorales ÓSeos Y Articulares.pdf

Un Leopardo En El Jardin: La Ciudad: Un Nuevo Ecosistema.pdf

Ontologia Del Declinar: Dialogos Con La Hermeneutica Nihilista De Gianni Vattimo.pdf

Figura 3d Sol Y Estrellas: Glow In The Dark (Ref: 2360).pdf

De Vacaciones (Primeros Pasatiempos Y Juegos).pdf

L Hivern Dels Trols.pdf

Camino De Vuelta.pdf

Compendio Legislativo: Xunta De Galicia.pdf

Algebra Para Ingenieria Quimica.pdf

Cuerpo A Cuerpo.pdf