Ning-ning! Ha arribat el senyor Colom, el venedor de felicitat. I vostès es preguntaran:«La felicitat es ven?» I tant que sí, en pot petit, gran o de mida familiar.Tots els veïns reconeixen el soroll de la seva camioneta espetegant i surtena la porta a rebre el persuasiu venedor.Hi ha qui compra un pot de felicitat per compartir amb els amics; altres, unembolicat en paper de regal per Nadal, per repartir entre els seus fills, pelsseus nets…La felicitat no admet descomptes. És bo tenir sempre un potet de reserva, toti que sigui petit. El venedor de felicitat truca a la porta dels incrèduls, delsartistes, de les dones grans. Qui podria resistir-s’hi?· Una faula contemporània sobre la felicitat en què no falten ni moralitatsni humor.· Escrita per Davide Calì, autor de Malena Balena (2010) i La reina de lasranas (2013), amb il·lustracions de Marco Somà, ambdues publicades perLibros del Zorro Rojo.· Les elegants il·lustracions de Marco Somà recreen una extraordinària arquitecturade cases niu en aquesta ciutat d’ocells.· Un preciós àlbum escrit amb la senzillesa d’una paràbola, que retorna ellector a la pregunta inicial: es pot comprar la felicitat?
El vendedor de felicidad - Club de Escritura Fuentetaja
Serie de videos en los cuales doy lectura a algunos de mis textos favoritos de la literatura hispanoamericana. Biografía de Alfonso Reyes (Wikipedia):
El Vendedor De Felicidad: Amazon.es: Taveras, Juan M.: Libros
Las mejores ofertas para El venedor de felicitat. NUEVO. Envío URGENTE (IMOSVER) están en eBay Compara precios y características de productos nuevos y usados Muchos artículos con envío gratis!